Airsoft team en locatie in Diksmuide
IndexIndex  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
april 2017
madiwodovrzazo
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
KalenderKalender
Laatste onderwerpen
» mij even voorstellen
van vinkiewinkie zo 20 nov 2016, 15:57

» inschrijving skirms
van vinkiewinkie vr 04 nov 2016, 17:27

» Kennismaking + vragen
van hamman di 18 okt 2016, 20:03

» Kennismaking Michael Verbelen
van Michael_MHV vr 14 okt 2016, 20:22

» FNG reporting for duty
van el_billietos wo 17 aug 2016, 12:55

» Nieuw in airsoft
van Seal_benny_iron wo 10 aug 2016, 10:02

Deel | 

Kennismaking Stan

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
STAN

Aantal berichten : 615
Registratiedatum : 17-02-10
Leeftijd : 35

BerichtOnderwerp: Kennismaking Stan   ma 22 feb 2010, 19:56

Goed,
Bedankt voor jullie reactie,

Mijn naam is Stan , ben 28 en woonachtig in Brugge.
Oorspronkelijk kom ik van Rusland , woon al 10 jaar in België, ben getrouwd en net papa geworden van een flinke zoon.javascript:emoticonp('bounce')
Wat het werk betreft , werk ik in de weekendploeg bij Tropicana in Zeebrugge en tijdens de week als zelfstandig in bijberoep.
Ik ben nog maar onlangs naar de Ganzenstraat verhuisd en hier op de hoek is er de winkel van Jan Russchaert , dus ik kon zomaar er niet voorbij gaan e javascript:emoticonp('pirat').
Eerst heb ik een CO2 H&K USP aangeschaft, dan Beretta storm, en uiteindelijk Makarov (een mega-ding trouwens ;-)) maar dit is geen speelgoed uiteraard , wel goed om te oefenen.
En daar dat ik AK47 airsoft gezien heb, was het uiteraard super javascript:emoticonp('Very Happy') want het kriebelt nog altijd als ik hem zie.
Bij het leger gaan als je 18 jaar oud wordt is bij ons nog verplicht .
Heb wel deel genomen aan de militaire oefeningen in 1998 ,aan de grens tss de Uzbekistan en Afganistan (De Taliban waren daar ook actief dus we moesten daar oefenen om hen tegen te kunnen houden ,maar dit is een ander verhaal).
Dus , zo ben ik iemand van jullie groep tegengekomen in dat winkeltje.
Op de foto's staan er paar gasten met de AK47 SPETSNAZ :-)), wisten jullie trouwens wat dit wil zeggen?
Awel, ga ik dan uitleggen javascript:emoticonp('Wink')
Er bestaan verschillende modellen van dit wapen maar eigenlijk SPETSNAZ is iets wat ze waarschijnlijk uitgevonden hebben om het beter te kunnen verkopen hier. SPETSNAZ is een afkorting van de 2 woorden : "SPETSIALNOE NAZNACHENIE" wat in het Nederlands zou als Bijzondere Bijstand eenheid klinken , kortom , SWAT in het Engels.
De echte naam van deze wapen is AK74M ( de M staat hier voor gemoderniseerd) en wordt door de speciale troepen gebruikt omdat hem korter is en meer mogelijkheden geeft om te kunnen springen en zo.
Zo dus,:-)
Van de airsof wist ik wel, maar nog nooit meegedaan en ik zie dat wel zitten natuurlijk om er een hobby van te maken.
Dus ik ga er zeker woensdag komen
Vind dat trouwens een super idee , om op deze manier aan airsoft -games een goede sportieve naam te geven , want het is ook een sport , dus goe gedaan gasten javascript:emoticonp('Smile'), en de forum ziet er zeer verzorgd uit, mijn complimenten aan diegene die dat allemaal opvolgt.
Tot dan en de groeten.

PS. kan er iemand uitleggen hoe eigenlijk moet je die BAXX system aanpassen , van rechts naar links of omgekeerd (ik weet dat het volgens het gewicht moe, mr tis wel in millimeters )?
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
David

Aantal berichten : 250
Registratiedatum : 15-01-10

BerichtOnderwerp: Re: Kennismaking Stan   ma 22 feb 2010, 21:30

Welkom Stan!

Allé, nog een AK fan Laughing
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken http://www.facebook.com/profile.php?id=100001011415215
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Kennismaking Stan   ma 22 feb 2010, 22:42

Welkom Stan
inderdaad nog een ak fan ! i like
Speel zelf met een ak74 m en weet dat die door spetsnaz gebruikt worden ( swat van rusland) zoals je zelf zei Wink

Als je geintresseerd bent om eens mee te spelen met ons moet je de topic 'Skirm' in de gaten houden daar worden al onze diabolische plannen gemaakt.. Twisted Evil

nu woensdag wordt er ook gespeeld van 19U tot 22U.Als je erbij wil zijn moet je maar een laten weten he!

Grtz Josity
Terug naar boven Go down
G-rar

Aantal berichten : 530
Registratiedatum : 01-12-09
Leeftijd : 27

BerichtOnderwerp: Re: Kennismaking Stan   di 23 feb 2010, 11:08

Welkom stan Wink
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Kennismaking Stan   di 23 feb 2010, 21:09

welcomezz
Terug naar boven Go down
PIC Admin
Admin

Aantal berichten : 877
Registratiedatum : 19-04-09

BerichtOnderwerp: Re: Kennismaking Stan   zo 28 feb 2010, 07:23

Welkom op het forum, leuke uitgebreide voorstelling (Ak rules Twisted Evil )

Citaat :
PS. kan er iemand uitleggen hoe eigenlijk moet je die BAXX system aanpassen , van rechts naar links of omgekeerd (ik weet dat het volgens het gewicht moe, mr tis wel in millimeters )?
Ik weet echt niet wat je bedoeld hier ??

Hopelijk tot één van de volgende skrims

afro
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken http://pic-airsoft.com
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Kennismaking Stan   

Terug naar boven Go down

Kennismaking Stan
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Partners In Crime - Airsoft Team :: Welkom! Nieuwe leden zone ... :: Kennismaking-
Ga naar: