Airsoft team en locatie in Diksmuide
IndexIndex  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
maart 2017
madiwodovrzazo
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
KalenderKalender
Laatste onderwerpen
» mij even voorstellen
van vinkiewinkie zo 20 nov 2016, 15:57

» inschrijving skirms
van vinkiewinkie vr 04 nov 2016, 17:27

» Kennismaking + vragen
van hamman di 18 okt 2016, 20:03

» Kennismaking Michael Verbelen
van Michael_MHV vr 14 okt 2016, 20:22

» FNG reporting for duty
van el_billietos wo 17 aug 2016, 12:55

» Nieuw in airsoft
van Seal_benny_iron wo 10 aug 2016, 10:02

Deel | 

Kennismaking + vragen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Herrjan

Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 12-08-16

BerichtOnderwerp: Kennismaking + vragen   vr 12 aug 2016, 15:01

Hallo,

Ik ben Jan 25j oud, al 2x heb ik woensdag avond bij jullie gespeeld (Via Sentinelx hier beland.)
Ik speel mid-close range (maar iets raken is niet zeker Wink )
Ik had echter ook een paar vragen.

-Geel fluo vestje (is dit nog altijd van toepassing of gewoon standaard mededeling dat dit moet?)
- Sluiting Jabbeke. Ik had opgevangen dat Eind september de plaats sluit? Problemen met vergunning?
Wat in de toekomst? (diksmuide lijkt me wel niet ideaal qua ligging (ik ben van Brugge)).

Ik hoop toch nog vaak jullie op het veld tegen te komen.

Grtz
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Seal_benny_iron

Aantal berichten : 151
Registratiedatum : 30-07-14
Leeftijd : 37

BerichtOnderwerp: Re: Kennismaking + vragen   vr 12 aug 2016, 21:15

Hoi,
ja idd,ik heb het ook opgevangen dat ergen eind sept. het terrein zal sluiten....nieuwe locatie zou Diksmuide zijn?,maar was er ook niet van ergens in oostende gesproken?...ben niet zeker.

zowiezo komt er nog een indoor terrein te jabbeke terug(via franky desmet van de airsoftwinkel "zenart" te stalhille....maar deze is nog niet klaar...
en nog een outdoor terrein ergens ander in jabbeke die zal dienen voor paintball+airsoft.(zou maar binnen de 3j klaar zijn)

Ikzelf en sven gaan alvast gaan naar Diksmuide,voor ons ook niet bij de deur...maar als je wil kan je meecarpoolen,wij rijden elk op z'n beurt,jij kan bijvoorbeeld bij rond punt aan autostrade staan ofzo...dan rij je met iemand mee,nadien word je gewoon weer terug afgezet.(denk er eens over na hé).er gaan misschien nog mensen zijn van onze regio's...die ook aan carpool doen.

airsoftinfo:

zoek je een team:zou ik P.I.C aanraden(ben zelf ook nog geen lid,lol,maar komt nog)

website's+shops:

http://forum.airsoftbrugge.be/indexori.php aanrader,veel info over alles van airsoft van a tot z!
http://pic-airsoft.darkbb.com/

www.airsoftshop.be belgische shop,betrouwbaar...snelle levering.

www.zenartdelo.be belgische shop,kleinschalig...maar je kan onderhandelen met franky, als je ergens een replica ziet...en je verteld hem de prijs, dan krijg je deze bij hem goedkoper!
www.gunfire.pl poolse grote shop,veeeel keuze, topmerken,lowbudget merken,snelle levering,betrouwbaar.
www.taiwangun.com idem als gunfire.

ik heb zelf al 4replicas gekocht bij de poolse shops,collegas ook, en we kregen steeds deze aan huis geleverd(UPS,GLS...)
denk niet dat ze transportfirmas onderweg gaan tegenhouden voor de replica's te onderscheppen,als ze dit land al makkelijk binnenwandelen met echte AK's...drugs ,noem maar op.er zijn trouwens in die landen andere wetten.

ten laatste,kzou zeker een andere bril kopen lol!
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken http://www.imdb.com/title/tt2095605/
hamman
PIC lid

Aantal berichten : 1859
Registratiedatum : 16-10-09
Leeftijd : 34

BerichtOnderwerp: Re: Kennismaking + vragen   di 18 okt 2016, 20:03

is al meer dan 5 jaar sprake van dat het zou weggaan,
en ja de franky kan het goed uitleggen. hij was er zogezegd al bijna mee klaar met zn "nieuwe" terreinen.....
moesten al bijna meer dan 4 jaar een nieuw terrein hebben maar is er ook nog niet, als je al jaren moet wachten tegen dat ze nieuwe verlichting hangen moet je dus nie te snel op een nieuw terrein rekenen....
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Kennismaking + vragen   

Terug naar boven Go down

Kennismaking + vragen
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Partners In Crime - Airsoft Team :: Welkom! Nieuwe leden zone ... :: Kennismaking-
Ga naar: