Airsoft team en locatie in Diksmuide
IndexIndex  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
maart 2017
madiwodovrzazo
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
KalenderKalender
Laatste onderwerpen
» mij even voorstellen
van vinkiewinkie zo 20 nov 2016, 15:57

» inschrijving skirms
van vinkiewinkie vr 04 nov 2016, 17:27

» Kennismaking + vragen
van hamman di 18 okt 2016, 20:03

» Kennismaking Michael Verbelen
van Michael_MHV vr 14 okt 2016, 20:22

» FNG reporting for duty
van el_billietos wo 17 aug 2016, 12:55

» Nieuw in airsoft
van Seal_benny_iron wo 10 aug 2016, 10:02

Deel | 

Scooby....

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Scooby....   ma 27 jul 2009, 14:21

Hey iedereen

Ik ben Tim, ook wel gekend als Scooby, en door een Candese vriend ben ik al een tijdje geintereseerd in Airsoft.
Ik heb nog geen equipment omdat ik graag eerst eens de sport zou willen uittesten vooraleer het weinige spaargeld dat ik maar heb uit te geven.
Verder heb ik ook nog geen rijbewijs, en weet ik niet hoe ik op de verschillende skirms zou moeten arriveren, mocht ik ervoor kiezen met Airsoft te beginnen.
Daarom ben ik nu eens aan het kijken of er ook teams bij Brugge zijn.
Ik ben dus op zoek naar een (klein) team die me kan leren hoe je Airsoft speelt, solo of in groep, en die me dus de basics kan leren.
Misschien dat ik eens naar een training kan komen om kennis te maken met de sport en de groep?

Even over mezelf:
Ik ben 22jaar, man, en woon in Assebroek - Brugge.
Ik hou van tactische FPS games (vooral CQB, zoals SWAT 3, 4) of tactics gebruiken waar mogelijk,
en ken dan ook veel (echte) CQB tactics.
Ik ben géén fan van die army games met al die beboste gebieden of verscholen snipers (BF2, ArmA2, ...)
omdat ik er gewoon te slecht in ben...trage reflexen enzo... lol
Daarom ben ik dus wel wat bang dat Airsoft misschien zou tegenvallen omdat het meestal toch op een stuk grond met bomen en heuvels/greppels is.
Ik heb een jaar Architectuur, en twee jaar Game Design gestudeerd, maar ben op het ogenblik werkzoekend.
Later wil ik wel heel graag bij de Politie, maar op het moment zijn dat dus véél dagen die gevuld dienen te worden Wink
Mijn karakter is zeer vriendelijk, serieus, en wat introvert, maar eenmaal in een team kom ik open en maak ik graag plezier (zonder al te veel discipline te verliezen).
En last but not least, ik ben heel creatief zoals mijn website wel zal getuigen.
Terug naar boven Go down
jeff notic
PIC lid

Aantal berichten : 851
Registratiedatum : 27-04-09

BerichtOnderwerp: Re: Scooby....   wo 29 jul 2009, 10:52

Hey welkom scooby!

Nice intro, interessant om nieuwe mensen te leren kennen. Zeker nu dat er wat weinig activity is voor de moment, maar dat heeft vermoedelijk veel te maken met de vakantieperiode ed.

Kgeloof dat er hier relatief veel gamefreaks op het forum zitten, collectieve interesses kunnen nooit kwaad Wink
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
cosmos

Aantal berichten : 654
Registratiedatum : 20-04-09
Leeftijd : 32

BerichtOnderwerp: Re: Scooby....   wo 29 jul 2009, 16:21

welcome m8

i hope you'll have a great time in our team and i have a good feeling about the thinking you have about airsoft
i know already you will like the game/ sport alot

its fun to meet new people

btw nice site you have

voor de rest kijken we wel verder hoe en wa et verloop is
want iedereen krijgt bij ons een rank e d

welkom bij ons team en geniet van vele leuke skirms , meetings op skirm plaatsen en gewoon het knallen op elkaar tijdens de skirm ( want daarvoor doen we het gewoon ) heheheheh

grtzzz pres cosmos
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
PIC Admin
Admin

Aantal berichten : 877
Registratiedatum : 19-04-09

BerichtOnderwerp: Re: Scooby....   ma 03 aug 2009, 12:15

Welkom!

Leuk dat je de weg gevonden hebt naar hier, tot op de volgende skirm hopelijk(yez im back!!) ...

Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Scooby....   za 08 aug 2009, 19:11

Bedankt Smile
Is er soms een toffe skirm waar ik de sport in het echt kan leren kennen (en voor de eerste maal zal spelen), en waar iemand van jullie naar toe gaat?
Op het moment heb ik nog geen rijbewijs, dus carpoolen zou plezant zijn...
EN ik zie het niet zo zitten om voor allereerste maal alleen te gaan, niemand te kennen, en maar wat achteraan lopen omdat ik niet goed weet wat gedaan :s

Ik hoop alleszins jullie als goeie vrienden bij te krijgen.

(tis wat laat, maar behalve voor de eerste post van Jeff heb ik verder geen bericht gekregen over nieuwe replys...raar...)

Laatst aangepast door Scooby op za 08 aug 2009, 19:28; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
PIC Admin
Admin

Aantal berichten : 877
Registratiedatum : 19-04-09

BerichtOnderwerp: Re: Scooby....   za 08 aug 2009, 19:26

wo 12 augustus

http://pic-airsoft.darkbb.com/skirms-f10/12-augustus-skirm-t107.htm

(je liet ingelogd zijn om skirms te zien)

Ik moet echt niet aan die kanten komen met de wagen, maar als we met velen zijn zullen de meeste uit richting Brugge komen peis ik, valt zeker te regelen met iemand...

Heb je eigen replica ?

gr

Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Scooby....   za 08 aug 2009, 19:39

Ik heb op het moment nog niets van eigen gear (en heb alleen nog maar kneepads op ebay gekocht omdat ik die ook voor andere dingen nodig heb)
Op het moment heb ik niets te doen, dus zou het plezant zijn mocht ik 12 augustus mee kunnen.
Die link toont een thread op dit forum, en ik veronderstel dat het op een van 'onze (jullie, eigenlijk) terreinen is?
Wat misschien nog het best zou zijn, is dat ik gewoon een keertje kom kijken en mss eens een replica in mijn handen nemen als iemand de zijne een minuutje zou kunnen missen?

Je zal merken dat ik graag zoveel mogelijk op voorhand weet vooraleer ik iets doe,
en op die manier zou ik al eens kunnen kennismaken zonder al meteen erin gesmeten te worden.
Jullie leren kennen, eens kijken hoe precies dat nu allemaal zijn gang gaat, en mss eens even zelf zo'n replica vasthebben zodat ik ook al een idee heb van het gewicht bijvoorbeeld...
Een introductie zeg maar.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Scooby....   za 08 aug 2009, 23:11

Ok wij verwachten u 12 augustus om 18u30-19u op jabbeke.
Ik weet niet of je je weg daar kent?het is het paintball terrein aan het klein strand.
Mocht je er niet geraken laat dit dan zo spoedig mogelijk weten en ik kijk voor een oplossing voor u.
je kan natuurlijk ook met de bus komen vanuit brugge station. dit duurt een klein half uurtje.
Ik zal een extra replica meedoen voor je zodat je die kan bezigen.
Het is zeker niet het van het maar schiet wel goed met een goede batterij.
Kan je jezelf voorzien van een veiligheidsbril?If not let me know.
Voor de rest breng je stevige schoenen en kleren die best vuil mogen worden.
En ook een centje voor het terrein.
Wij betalen daar een bedrag voor elkes keer we gaan en delen dit gewoon door alle spelers..
Er is daar ook een kleine bar waar je iets kan drinken.
Hopelijk zal deze kennismaking u bevallen en zullen we u meer zien Wink
Grtz Josity.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Scooby....   zo 09 aug 2009, 09:54

Mijn moeder moet ergens anders zijn dus kan ze me niet brengen, en in het heengaan zou ik wel met de bus kunnen,
maar rond 22.30u of later zijn er geen bussen meer vanuit jabbeke... Neutral
Een veiligheidsbril heb ik niet (en mijn kniebeschermers zijn zelfs nog niet gearriveerd), de rest komt wel in orde.
En bedankt dat ik een replica van jou mag gebruiken!
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Scooby....   zo 09 aug 2009, 11:01

ok maar laten we dit verder bespreken in het passende forum Wink
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Scooby....   

Terug naar boven Go down

Scooby....
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Partners In Crime - Airsoft Team :: Welkom! Nieuwe leden zone ... :: Kennismaking-
Ga naar: